Statii radio CB si detectoare radar

Comanda acum

Pret:  LEI 150
150
(tva inclus)
Cantitate:
printeazaComenzi telefonice: 0212110652 / 0727 355788
Aditivi auto

SUPER DURA LUBE cu SR3 - Tratament avansat pentru motor

SUPER DURA LUBE cu SR3 - Tratament avans

Super Dura Lube nu este un ulei, nu este un aditiv de ulei, ci un lubrifiant care conditioneaza metalul, reducand astfel in mod formidabil frecarea, prin penetrarea suprafetei metalice, netezirea si acoperirea microporilor si asigurarea unei supra-alunecari intre partile metalice, fapt datorat unora din proprietatile revolutionare ale moleculelor sale de SR3.

Super Dura Lube este un amestec de inalta precizie de componente petroliere de inalta tehnologie aduse impreuna printr-un proces tehnologic unic, dand nastere astfel la cea mai eficienta formula de reducere a frecarii testata vreodata (SR3).
 
 


Super Dura Lube nu a fost conceput sa inlocuiasca uleiurile din motoare. Evident, atunci cand uleiul folosit nu este de calitate superioara sau nu este schimbat la timp, sau motorul a lucrat in regim de suprasolicitare sau nu a functionat la parametrii normali, Super Dura Lube preia si sarcina uleiului de a lubrifia motorul pe care acesta nu o mai poate indeplini. Mai mult decat atat, datorita proprietatilor sale revolutionare, Super Dura Lube face ca, in situatii limita, atunci cand motorul ramane total fara ungere, motorul sa continue sa functioneze, evident pentru un timp limitat (in functie de multi alti parametri) asa cum este prezentat si in testele filmate. Acest lucru nu il poate face nici un fel de ulei de motor.
Important!

Super Dura Lube contine solventi si esteri neclorurati, deci care nu formeaza la temperaturi inalte compusi acizi ai clorului, nocivi motorului dar si mediului ambiant. Din aceasta cauza, Super Dura Lube nu ataca in nici un fel simeringurile sau garniturile de cauciuc.
Care este compozitia Super Dura Lube cu SR3?

Super Dura Lube nu contine nici unul din elementele potential daunatoare ca ingredient, cum ar fi plumbul, siliconul, bisulfura de molibden, PTFE, grafitul sau teflonul, care se gasesc in ceilalti aditivi de ulei sau tratamente de motor. Aceste ingrediente, in timp, imbatranesc si se exfoliaza de pe suprafetele metalice de care s-au atasat in straturi vizibile, masurabile, si se descompun in particule solide care conduc la patru efecte distrugatoare pentru oricare motor:
  • Infundarea filtrelor de ulei.
  • Infundarea canalelor fine (de ex. cuzineti), nemailasand uleiul din motor sa faca lubrifierea in acele zone.
  • Patrunse in camera de ardere, formeaza acizi care ataca pistoanele si camasile.
  • Modifica in timp cotele de toleranta ale motorului prin uzuri neuniforme.
CUM FUNCTIONEAZA?
Reduce frecarea
Performanta lubrifiantilor comerciali se bazeaza in primul rand pe capacitatea de mentinere a unei duritati adecvate a peliculei si a vascozitatii uleiului intre partile metalice in miscare. Super Dura Lube cu SR3 nu numai ca mareste duritatea peliculei dar impregneaza metalul, netezind suprafetele in frecare. Astfel, testele au indicat ca frecarea si uzura se reduc cu pana la 68%.
Energia generata de partile de metal in frecare este transformata direct in caldura. Dar aceasta caldura rezulta direct din impactul intre asperitatile pieselor de metal in miscare. In momentul impactului, asperitatile se desprind de pe suprafata de metal si penetreaza stratul de ulei, cauzand astfel uzura.
 
Proprietatile metalurgice unice ale SR3 fac ca aceste asperitati sa se distorsioneze si sa intre inapoi in suprafata de metal, netezind-o. In momentul racirii aceasta netezire reduce presiunea de contact metal pe metal, suprafata de contact fiind mai mare.
In plus, in momentul impactului intre asperitatile metalului, se genereaza o caldura de aprox. 750-1000°C. In acest moment, structura atomica a asperitatilor se extinde si permite unor elemente favorizate sa intre in noua structura. Aceste elemente favorizate pot fi sulf, carbon, nichel, crom, etc. In momentul racirii, atomii de metal captureaza aceste elemente permanent, formandu-se astfel un nou aliaj de metal, cu durabilitate crescuta si anti-frecare.
 
Este atras de punctele cu temperaturi inalte
Lubrifiantii conventionali aluneca de pe metal in loc sa fie atrasi de metal la temperaturi inalte. Astfel, acestia nu pot intra in structura moleculara a metalului si nu ii pot modifica proprietatile.
Sarcina ionica pozitiva a SR3 face ca Dura-Lube sa se mentina pe metal, chiar la temperaturile inalte la care are loc frecarea. Testele au demonstrat ca sarcina ionica a SR3 creste odata cu cresterea temperaturii, modificand astfel proprietatile metalului.
Aceasta sarcina ionica pozitiva, datorita polaritatii sale specifice opuse metalului, face ca SR3 sa fie atras in structura moleculara a metalului, formand astfel un nou aliaj.
Previne si impiedica uzura

Structura moleculara a metalului se modifica numai la suprafata si, in mod normal, in urma frecarii procesul mentionat mai sus se repeta pe masura ce straturile metalului se erodeaza.
Proprietatile unice revolutionare ale Super Dura Lube cu SR3 fac ca acesta sa "vindece" metalul, impiedicand erodarea acestuia si marindu-i duritatea datorita cantitatii suplimentare de carbon care este astfel absorbita in stratul de suprafata al metalului.
"Vindeca" suprafetele de metal

In cazul in care suprafetele de metal sunt zgariate, acestea pot absorbi o cantitate mai mare de Super Dura Lube cu SR3, rezultatul fiind o "vindecare" aproape totala a acestor suprafete (in functie de cat de grava este zgarietura).
Super Dura Lube cu SR3 este singurul tratament din lume care are acest efect asupra zgarieturilor, formand astfel un strat cu un coeficient de frecare uimitor de scazut.
Previne abraziunea

Cu totii stim ca, in cazul in care in motor se introduce nisip sau alte substante abrazive, rezultatul este avarierea grava a acestuia si chiar nefunctionarea. Testele au demonstrat ca, in cazul in care motorul este tratat cu Super Dura Lube, acesta functioneaza perfect si fara avariere chiar si in prezenta nisipului.
In momentul in care particulele de nisip se lovesc de suprafetele de metal, se creaza o temperatura exceptional de mare, care permite SR3 sa se impregneze mai adanc si in cantitati mai mari in metal. Astfel, rezultatul este o duritate crescuta si un coeficient de frecare mult scazut. Este ca si cum motorul "prefera" sa functioneze cu nisip atunci cand Super Dura Lube cu SR3 este prezent.
CUM SE INTREBUINTEAZA SUPER DURA LUBE?
Pentru motoarele pe benzina si motorina, puneti Super Dura Lube in motor atunci cand schimbati uleiul si filtrul de ulei sau la putin timp dupa ce ati efectuat aceasta operatiune (sa nu fi parcurs mai mult de 1.000 Km. de la efectuarea schimbului) deoarece numai in aceste conditii putem fi siguri ca Super Dura Lube va ajunge in bune conditii in toate canalele fine ale motorului, urmatoarele schimburi facandu-se la intervale normale, conform indicatiilor de folosire a uleiului pe care il intrebuintati.
 
 
Deci, schimbati uleiul si filtrul de ulei conform manualului de instructiuni al autovehiculului dumneavoastra si turnati flaconul de Super Dura Lube, avand grija ca, cantitatea totala de ulei plus Super Dura Lube sa nu depaseasca limita maxima pe joja de ulei. Super Dura Lube incepe sa penetreze suprafetele metalice dupa primele 15 minute de la pornirea motorului tratat.
Pentru motoarele de pana in 3.000 cmc, un flacon de Super Dura Lube este suficient. Pentru motoare mai mari de 3.000 cmc cantitatea de Super Dura Lube trebuie sa fie 5% din cantitatea de ulei pe care o introduceti in motor la un schimb (capacitatea baii de ulei).
Important

Acest tratament nu necesita un timp special de functionare neintrerupta a motorului pentru penetrarea sa in partile metalice. Totodata, deoarece Super Dura Lube nu contine substanta activa solida, nu exista pericolul ca el sa se depuna pe fundul baii de ulei si motorul sa ramana netratat (de altfel flaconul nu necesita o agitare inainte de introducerea in motor).

Un flacon de Super Dura Lube este suficient pentru parcurgerea a 80.000 km. in conditiile unei exploatari in conditii normale a vehiculului. Totusi, pentru cele mai bune rezultate, va recomandam sa folositi un flacon de Super Dura Lube tratament avansat pentru motor la fiecare 20.000 Km. parcursi.
Ce face Super Dura Lube cu SR3 pentru masina dumneavoastra?
  • Scade viteza de uzura a segmentilor de foc de peste 5 ori
  • Scade viteza de uzura a motorului (in ansamblu) de peste 6 ori
  • Creste puterea motorului cu pana la 25%
  • Scade consumul de carburant cu 7-30%
  • Scade consumul de ulei cu pana la 50%
  • Reduce noxele cu pana la 70%
  • Asigura o pornire usoara la temperaturi intre -200°C si 2000°C! (teste efectuate de americani)
  • Creste si egalizeaza compresia in cilindri
  • Creste presiunea uleiului in motor, asigurand o mai buna functionare a componentelor
  • Mentine o temperatura optima a motorului (este cunoscut ca un mare "mancator" de caldura)
  • Asigura un demaraj foarte usor, o plaja mai mare intre schimbarea vitezelor (motorul devine mai elastic)
  • Reduce foarte mult toate zgomotele motorului, acesta functionand foarte silentios
  • In caz de supraincalzire (vara) a motorului, il face sa functioneze la parametri optimi si cu o temperatura mai mica cu 5-10°C decat daca acesta nu ar fi fost tratat cu Super Dura Lube
  • Creste randamentul mecanic al motorului aproape de 0,95!
Spre deosebire de alte produse similare, Super Dura Lube nu contine elemente daunatoare motorului, cum ar fi bisulfura de molibden, teflonul, etc. In timp, acestea se exfoliaza de pe peretii cilindrilor, sunt antrenate de ulei si obtureaza orificiile foarte fine de lubrifiere ale acestora. In final, se ajunge rapid la o uzura accentuata a motorului si chiar la griparea acestuia.
 
Super Dura Lube este alegerea profesionistilor

Formula uimitoare a Super Dura Lube este folosita de automobilisti si profesionisti din intreaga lume. Este folosit de companii de taxi, de departamentele de politie, de companiile de transport urban, interurban, international si de marfa, indiferent de gabarit sau de puterea motorului, pentru a micsora considerabil costurile de intretinere, pentru a economisi combustibil, ulei si pentru a prelungi viata motorului.

Automobilistii profesionisti de curse folosesc in mod special Super Dura Lube pentru a-si proteja motoarele scumpe si sofisticate supuse la conditii de functionare extrem de dure, pentru a-si imbunatati consumul de combustibil si pentru a avea un spor considerabil de cai putere fara sa faca modificari de constructie asupra motorului
Care sunt avantajele folosirii Super Dura Lube? 
Folosirea Super Dura Lube scoate in evidenta doua aspecte:
1.       Reduce frecarea si uzura, micsoreaza consumul de carburant si ulei, creste puterea motorului, realizeaza o pornire mai usoara, imbunatateste intreaga performanta a motorului si, poate cel mai important in cadrul acestui aspect, prelungeste viata acestuia.
2.       Se constituie ca o asigurare a motorului dumneavoastra in cazul unui nefericit accident (spargere baie ulei, defectare pompa ulei, infundare filtru ulei, scurgere lichid de racire din radiator in timpul mersului).
 
Este atestat ca fiind Nr. 1 de catre ASTM (Asociatia Americana de Standarde)
 
Corporatia FALEX este cel mai mare producator din lume al echipamentelor specializate de testare, folosite pentru testarea frecarii si a uzurii. Cand le-a fost cerut inginerilor de la FALEX cel mai dur test pentru evaluarea capacitatii de reducere a frecarii a Super Dura Lube, ei au ales testul denumit "Pin and V Block". Ei au efectuat teste comparative cu cele mai bune uleiuri si aditivi de ulei existenti la acel moment dat pe piata americana.

Testele au pus in evidenta calitatile net superioare ale Super Dura Lube proprietatile noi, complementare proprietatilor uleiurilor mentionate. Aceste teste explicite au adus specialistii la concluzia ca functionarea unui motor trebuie sa se faca cu un ulei din clasele superioare, recomandat de catre fabricant pentru masina respectiva, + Super Dura Lube.
Economisiti benzina, economisiti ulei, evitati reparatii costisitoare

Observati diferenta inca de la primii 100 Km. parcursi impreuna cu Super Dura Lube. Veti constata ca, consumul de combustibil este mai redus, veti remarca o putere mai mare a motorului si un mers mai lin, mai silentios, o elasticitate mult mai mare a motorului dumneavoastra, readus la viata. Veti economisi milioane de lei pe piese si reparatii, ca sa nu mai vorbim de timpul pierdut alergand dupa piese, in service, sau asteptand o luna, doua de zile o piesa comandata din strainatate.

Zeci de mii de automobilisti au scris scrisori de multumire producatorului pentru ca au realizat reduceri de consum de combustibil intre 10 si 40%! Va dam doar cateva exemple: Lada Niva - 33%, Ford Taurus - 30%, Mitsubishi Pajero - 35%, Pontiac Grand AM - 35%, Mercedes - 20-25%, Grand Cherokee - 33%, Opel - 15-20%, Renault - 20-35%.
Super Dura Lube cu SR3 prelungeste viata motorului

Super Dura Lube actioneaza asupra tuturor partilor metalice ale oricarui motor pe benzina sau motorina. Acest strat care se formeaza, foarte subtire, de ordinul micronilor si foarte alunecos, se creaza prin penetrarea metalului pistoanelor, camasilor, segmentilor, axelor cu came, lagarelor si altor parti vitale ale motorului dumneavoastra. Testele au aratat ca, dupa ce a fost tratat cu Super Dura Lube, motorul va merge mai bine, mai curat, mult mai elastic, mai nepoluant si necesita mai putine reparatii costisitoare.
Super Dura Lube asigura protectie maxima atunci cand motorul este cel mai solicitat - la pornire

Chiar si cele mai bine intretinute motoare sunt supuse uzurii la pornire. Specialistii sunt de acord cu faptul ca aproximativ 80% din uzura motorului se produce in aceasta perioada critica. Daca motorul a stat oprit mai mult de patru ore tot uleiul de pe componentele motorului, inclusiv aditivii pe care i-ati fi putut pune in el, s-au scurs in intregime in baia de ulei, astfel incat acestia nu mai au capacitatea de a lubrifia motorul asa cum acesta o cere.

Mai mult decat atat, la pornire, temperatura uleiului fiind scazuta, el este mai vascos, nerealizand astfel o ungere optima. Practic, orice pornire dupa ce masina a stat mai mult de patru ore este o pornire "la rece". Evident ca pe timp de iarna, la temperaturi scazute, acest fenomen (ungere proasta) este mult mai accentuat. Stratul foarte subtire de Super Dura Lube asigura aceasta protectie, protejand componentele vitale ale motorului pe aceasta perioada critica. El permite ca partile metalice ale motorului sa culiseze fara nici un efort una fata de cealalta, reducand uzura cu peste

« inapoi